HOT:

Asculta imnul verii:

data curenta:

BUN VENIT !!!

BUN VENIT PE BLOGUL PARTICIPANTILOR LA UNIVERSITATEA DE VARA DE LA MAMAIA 2007 CU TEMA MANAGEMENTUL MARKETINGULUI ...INTR-UN FORMAT MAI PRIETENOS DECAT CEL DE PE GRUP(IN CURAND TOTI VETI PRIMI INVITATIE PENTRU INTRA IN ACEST GRUP;DECAMDATA ASTEPT SA CA CREATOARE ACESTUL GRUP SA IMI DEA ACEASTA POSIBILITATE , IN PREZENT FIIND UN MEMBRU OBISTNUIT FAPT CE NU IMI PERMITE A VA TRIMITE INVITATII DE A INTRA IN GRUP..VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE) AICI VOM PUTEA PASTRA LEGATURA SI COMUNICA UNUL CU CELALALT ...
BINE AI VENIT PE BLOGUL MAMAIA2007 !

4 comentarii:

andreea - iasi spunea...

cum dumnezeu descarc lista aia cu adrese?!??! ca m-am si enervat incercand... sau tre s astept invitatie??!?!

ADMIN spunea...

pur si simpu apesi unde scrie "descarca" si gata ..altii au putut sunt convins k si tu poti :)

andreea - iasi spunea...

da. am reusit pana la urma sa vad si eu lista. :) naspa e ca nu-s toti trecuti pe ea. sau unii s-au trecut dar nu au scris si adresa de mail ori id-ul de mes. mi se pare f buna propunerea alinei de a adauga si id urile celor care lipsesc!

ADMIN spunea...

resursele mele legat de datele de contact respectiv (nume prenume*localitate*id de mess*)au fost epuizate...dar lipsesc din lista doat 2 pers care nu s-au trecut efectiv...sunt 48 in lista scanata+aditzu_biz adica eu=49 deci pana la 51 mai sunt decat 2 persoane exceptandu-le pe cele ce nu au avut bunavointa si timpul necesar pentru a ne da si ei datele lor de contact.
Nota : daca ati observat in lista scanata cu contacte "lipseste" asa cum ati vrut nr de telefon...